Ens visiten els tioners!
Divendres vam rebre la visita dels tioners que ens van portar el tió que han estat cuidant tot l'any.
Estem molt emocionats de tenir-lo amb nosaltres, així que cada dia l'alimentarem perquè ens pugui cagar regals!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada