Marató de jocs
El dimarts 31 de maig tots els nens de cicle inicial van participar en la Marató de jocs que es va organitzar al poble.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada